Veel gestelde vragen

Betalen

De betaalmethodes die worden aangeboden zijn afhankelijk van het land waar je woont. Tijdens het afrekenen kun je zien welke betaalmethoden momenteel beschikbaar zijn. 

Contact

Je kunt ons bereiken via onze mail: info@donquiequine.nl of je kunt ons een DM bericht op instagram sturen.

Garantie

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover deze fabricage en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is één jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten en materiaalfouten. Zodra een artikel door iemand anders dan Donqui Equine wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Verlies van strasssteentjes, slijtage van siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt ook niet onder de garantie.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend!
Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem daarom eerst even contact op met de klantenservice via info@donquiequine.nl
 
Mail ons je gegevens, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.
 
 

Maten

Als je twijfelt over de maat kan je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag de juiste maat te vinden. 

Stuur een mail naar info@donquiequine.nl of een DM op instagram.

 

 

Verzending

Uw pakketje wordt binnen 2 werkdagen geleverd aan het vervoersbedrijf.

Betekent dit dat ik mijn pakketje binnen 2 werkdagen thuis heb?

Niet per se. De levertijd aan het vervoersbedrijf is de tijd die het duurt voordat we uw bestelling hebben verwerkt en klaargemaakt voor verzending. De daadwerkelijke levertijd hangt af van de gekozen verzendmethode en de bezorgdienst.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen en zien wanneer deze wordt afgeleverd.

Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?

We bieden verschillende verzendmethoden aan, met verschillende levertijden en kosten. U kunt uw keuze maken tijdens het afrekenen.

Wat zijn de kosten van verzending?

De kosten van verzending variëren depending van de gekozen verzendmethode en het land van bestemming. U kunt de verzendkosten zien tijdens het afrekenen.

U heeft bij ons de keuze om uit 2 verschillende vervoersbedrijven te kiezen. DHL en DPD. 

Verzending binnen Nederland is gratis vanaf besteding van €45, u heeft de keuze om uw pakket thuis of bij een service punt te laten bezorgen. Graag duidelijk in de opmerkingen aangeven welk service punt u het pakket wil laten bezorgen!

 

België

Bij besteding vanaf €100 zijn de verzendkosten voor België gratis. 

Nee de retourkosten dienen zelf betaald te worden. 

Yes we do!
We ship to the following countries.

The Netherlands

Belgium

United Kingdom

Germany

Spain

United States 

Isn't your country in the list above? 

Please contact us by sending an email to info@donquiequine.nl